CO JE FLEXI-BAR® ?


Jediná rehablitační pomůcka, která vám pomůže účinně bojovat s bolestí zad.



FLEXI-BAR je původem rehabilitační náčiní. Jedinečnost tohoto nářadí spočívá v tom, že při cvičení je naše tělo v neustálém tlaku a tahu proti kmitání tyče. Pravidelné kmity příznivě působí na ochablé svalové skupiny a podněcují jejich růst.

Kmitáním se svaly prohřívají a prokrvují. Zrychluje se i látková výměna a zlepšuje zásobování kyslíkem a dalšími živinami.

Pro rozvoj svalů je velmi důležité a nezbytné, aby tyč držela stabilní kmitočet. Ten vzniká speciálním výrobním postupem s patentovaným složením pouze u Flexi-bar orginial.

FLEXI-BAR® VÁM POMŮŽE

V boji proti bolestem zad

Posílit ochablé svalové skupiny

Zvýšit kondici

Cvičit i v pohodlí domova

Posílit core a HSS

hluboký stabilizační systém

Zpevnit pánevní dno

vhodný pro ženy po porodu

Snížit hmotnost

bez zatížení kloubů

s inkontinencí

díky posílení pánevního dna

PRO KOHO JE FLEXI-BAR VHODNÝ ?

Červený FLEXI-BAR® Standard je nejprodávanějším typem Flexi-baru. Je určen pro začátečníky i pokročilé. 

1 810 Kč bez DPH

2 190 Kč s DPH

JAK CVIČIT S FLEXI-BARem ?

Jednotlivé cviky a sestavy s Flexibarem jsou velice jednoduché a naučí se je prakticky každý. Ke cvičení s FLEXI-BARem nemusíte být vrcholovým sportovcem! Chce to jen udržet správný postoj a koncentraci k tomu, abyste FLEXI-BAR správně rozkmitali.
Zpočátku je důležité skloubit koordinaci FLEXI-BARu a paží.

Rychlý návod, jak cvičit s Flexibarem:

  1. Držte tyč volně uprostřed madla jednou nebo oběma rukama. Ujistěte se, že nejste v křeči.

  2. Začněte velmi jemným kmitáním pro získání citu. Dbejte na to, aby kmitala tyč a ne vy.

  3. Zpočátku zastavujte tyč, kdykoli vám kmitání nejde. Nadýchněte se a začněte znovu. Nebojte, cit pro tento pohyb si osvojíte velmi rychle.

  4. Hlídejte si stažené lopatky směrem dolů k zadku po celou dobu cvičení.

  5. U cviků ve stoje stůjte pevně a pokud možno se nehýbejte.

Při cvičení s Flexi-barem můžeme střídat stoj, sed, leh na zádech, na boku i na břiše. To znamená, že máme na výběr spoustu pozic. To pak umožňuje, že s tímto náčiním tak mohou cvičit nejen zdraví jedinci, ale také např. pacienti upoutaní na lůžko nebo vozíčkáři.

Při cvičení s Flexi-barem jsou nejednodušší  pozice, při kterých ležíte, sedíte nebo stojíte. Obtížnější jsou cviky, kdy přidáte pohyb nohou, balanční pozice či další náčiní. V těchto polohách se budete rychleji zahřívat, vynaložíte více energie na cvičení, zlepšíte si stabilitu, rovnováhu i koordinaci.