JAK SE FLEXI-BAR POUŽÍVÁ?

Flexi-bar má mnohostranné použití a právě proto je velmi oblíbeným náčiním. Jeho účinků využívají k tréninku jak vrcholoví sportovci, tak rehabilitační pracovníci pro své pacienty, aby jim dopomohli k bezbolestnému životu. Každý z nás si podle své výkonnosti a věku může zvolit takové cviky, které mu plně vyhovují - cviky v lehu, v sedu, ve stoji, v pohybu nebo cviky ke zlepšení rovnováhy.

Vladimír Valouch, lektor a 3 násobný mistr světa ve sportovním aerobiku

Při cvičení s Flexi-barem můžeme používat stoj, sed, leh na zádech, na boku i na břiše. To znamená, že máme na výběr spoustu pozic. To pak umožňuje, že s tímto náčiním tak mohou cvičit nejen zdraví jedinci, ale také např. pacienti upoutaní na lůžko nebo vozíčkáři.

Také pro ně jsou pak tyto cviky velkým přínosem v rámci posilování svalů zad, břišních svalů a paží. Při cvičení s Flexi-barem jsou nejednodušší  ty pozice, při kterých ležíte, sedíte nebo stojíte. Obtížnější jsou cviky, kdy přidáte pohyb nohou a pak také balanční pozice. V těchto polohách se budete rychleji zahřívat, vynaložíte více energie na cvičení, zlepšíte si stabilitu, rovnováhu i koordinaci.

KE SPRÁVNÉMU CVIČENÍ DOMA POMŮŽE DVD

se základními cviky, dle kterého cvičí stovky spokojených uživatelů napříč republikou. PeadDr. Hana Toufarová natočila základy cvičení s Flexi-barem, abyste jej mohli využívat v pohodlí domova.

Více informací →

Jednotlivé cviky a sestavy s Flexibarem jsou velice jednoduché a naučí se je prakticky každý. Ke cvičení s FFLEXI-BARem nemusíte být vrcholovým sportovcem! Chce to jen udržet správný postoj a koncentraci k tomu, abyste FLEXI-BAR správně rozkmitali. Zpočátku je důležité skloubit koordinaci FLEXI-BARu a paží.

Máte dotaz k používání FLEXI-BARu? Zeptejte se nás.